dissabte, 5 de març del 2016

50 Aniversari.

 El 13 de Febrer de 2016 va tindre lloc el 50 aniversari del IES Isabel de Villena. En aquest acte vam poder escoltar testimonis de antics alumnes, també gaudirem de la presència del nostre nou alcalde: Joan Ribó que va donar un discurs molt interesant.
A mi personalment el discurs que més em va marcar va ser el de una dona major que parlava de que erem nosaltres el que teniem que lluitar per la nostra educació, per seguir tenit una educació pública i de qualitat.     
       

       Va ser un acte molt emotiu i molt educatiu ja que també es llegiren poemes i es van fer diversos tallers, una experiència única.



   Personalment ho vaig disfrutar molt. Jo sóc nova en aquest institut i han fet que em senta com una més, com si portara tota la meva vida amb ells. Gràcies Isabel de Villena per fer-me feliç i fer constància de la meva lluita.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada